A la sessió d'avui hem estat parlant dels textos publicitaris. Des de fa ja uns anys, els anuncis i el món de la publicitat m'han cridat l'atenció, i és per això que, de tant en tant, xafardejo per la xarxa buscant algun anunci que em sorprengui, i aquí us present la meva última troballa, premiada al festival de 2012.
I ara... la pregunta del milió: qui són els destinataris de l'anunci? Quins són els trets que els caracteritzen? Quina estratègia comunicativa han fet servir els seus creadors?
A continuació us record el guió que heu de seguir per a preparar la vostra obra mestra (no la podrem presentar a Cannes però potser descobriu un talent que teníeu amagat...):
- Pensar el nom del producte
- Decidir qui en serà el destinatari (grup d'edat, estil de vida, interessos...)
- Establir l'estratègia de comunicació.
- Dissenyar un logotip i definir la imatge (colors, tipografia).
- Enregistrar el vídeo i enviar-lo per correu electrònic abans de dia 23 de novembre a les 20h.
Fins demà!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada