15 de novembre del 2012

Publicitat


A la sessió d'avui hem estat parlant dels textos publicitaris. Des de fa ja uns anys, els anuncis i el món de la publicitat m'han cridat l'atenció, i és per això que, de tant en tant, xafardejo per la xarxa buscant algun anunci que em sorprengui, i aquí us present la meva última troballa, premiada al festival de 2012. 

I ara... la pregunta del milió: qui són els destinataris de l'anunci? Quins són els trets que els caracteritzen? Quina estratègia comunicativa han fet servir els seus creadors?

A continuació us record el guió que heu de seguir per a preparar la vostra obra mestra (no la podrem presentar a Cannes però potser descobriu un talent que teníeu amagat...):
  1. Pensar el nom del producte
  2. Decidir qui en serà el destinatari (grup d'edat, estil de vida, interessos...)
  3. Establir l'estratègia de comunicació.
  4. Dissenyar un logotip i definir la imatge (colors, tipografia).
  5. Enregistrar el vídeo i enviar-lo per correu electrònic abans de dia 23 de novembre a les 20h.
 Fins demà!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada